Jatkuva parantaminen

Tavoitteet ja hyödyt

Tilaisuus antaa osallistujille ymmärryksen jatkuvan parantamisen perusperiaatteista ja jatkuvan parantamisen vaikutuksesta yrityksen tuottavuuteen ja kulttuuriin. Osallistujat saavat konkreettisia keinoja lähteä rakentamaan Jatkuvan parantamisen kulttuuria omaan organisaatioonsa. Tilaisuuden jälkeen osallistuja tietää mitä aito jatkuva parantaminen on, kuinka sitä voi soveltaa omassa työympäristössään ja mistä lähteä liikkeelle.

Kesto

klo 9:00 – 16:00

Kohderyhmä

Tilaisuuden kohderyhmä on johto- ja esimiestehtävissä työskentelevät henkilöt, jotka haluavat viedä omaa organisaatiotaan kohti aitoa, itseohjautuvaa Jatkuvan parantamisen kulttuuria.

Sisältö

Koulutuksessa käsiteltävät aiheet

  • Lean perusteet
  • Jatkuva parantaminen - Lean -ajattelun peruspilari
  • Miksi perinteinen aloitejärjestelmä ei toimi
  • Jatkuvan parantamisen kulttuuri ja johtaminen
  • Kymmenen keskeistä menestystekijää innostavan Jatkuvan parantamisen kulttuurin rakentamiseen:
  1. Aloita itsestäsi
  2. Kirkas visio
  3. Ongelmat pintaan
  4. Vastuut ja valtuudet
  5. Testaamisen kulttuuri
  6. Pienin askelin
  7. Kerralla loppuun asti
  8. Rutiinit ja säännöllisyys
  9. Tee näkyväksi
  10. Motivaatiotekijät
  • Käytännön esimerkkejä toteutustavoista

Toteutus

Tilaisuuden kouluttajana toimii Pekka Hirvonen Jalostin Oy:stä. www.jalostin.fi

Paikka

Jalostin Oy koulutustila, Kuusitie 11, Helsinki tai yrityksenne omat tilat

 

Tarjouskylselyt ja lisätietoja

Pekka Hirvonen, 045 1968 070

pekka.hirvonen@jalostin.fi

Pidätämme oikeuden muutoksiin.